Anasayfa / YATIRIM TEŞVİK MEVZUATI / GARANTİ BELGESİ BAŞVURUSU (GARANTİ BELGESİ NASIL ALINIR?)

GARANTİ BELGESİ BAŞVURUSU (GARANTİ BELGESİ NASIL ALINIR?)

GARANTİ BELGESİ
Satılan ürünün garanti süresi içerisinde meydana gelebilecek arızalarının en az 2 yıl süreyle ücretsiz olarak garanti belgesi ekindeki listede yazılı servislerde tamirinin veya yenisi ile değiştirilmesinin yapılabileceğini, ürünle birlikte verilen kullanma kılavuzuna göre kullanabileceği hakkında satıcının taahhüt ve yükümlülüklerini gösteren bir belgedir.
GARANTİ BELGESİ ALMAK İÇİN GEREKLİ BELGELER
* E-İMZA
* İMZA SİRKÜSÜ
* SERVİS SÖZLEŞMESİ
* TİCARET SİCİL GAZETESİ
* VERGİ LEVHASI
* MARKA
* MODEL İSİMLERİ
* ÜRETİCİ FİRMA BİLGİLERİ

İlgili Tebliğde gümrük tarife istatistik pozisyonları (G.T.İ.P) ve tanımları belirtilen eşyanın gümrük beyannamelerinin tescilinde, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca (Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü) onaylanacak garanti belgesi gümrük idarelerince aranır. Bu belgenin bir örneği gümrük beyannamesine eklenir.

GARANTİ MUAFİYET BELGESİ

Garanti belgesi ile satılmak zorunda olan bir malın imalatının veya ithalatının yalnızca bir gerçek veya tüzel kişiliğin siparişi üzerine, özel olarak gerçekleştirilmesi durumunda; satıcı ile tüketici arasında satış sonrası hizmetlerini de kapsayacak şekilde bu Yönetmelik hükümlerine uygun yazılı bir sözleşmenin bulunması kaydıyla ve ayrıca kendi ihtiyacında kullanılmak üzere yapılacak imalat veya ithalatlarda, garanti belgesi düzenleme zorunluluğu aranmaz.

 

Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından onaylanan Garanti Muafiyet Belgesi almak sureti ile ithalat gerçekleştirilir.

Ayrıca Bakınız...

TEŞVİK BELGELİ YATIRIMLARIN SGK PRİM DESTEGİNDEN YARARLANMASI

2009/1 sayılı Tebliğ’de öngörülen destekten yararlanılabilmesi için öncelikle Hazine Müsteşarlığı’nca düzenlenmiş teşvik belgesinin tamamlama vizesinin …

Kanber Kılınç (a) Mesaj Yaz!



Lütfen, Bilgilerinizi Eksiksiz Yazınız! Gönder

Mesajınız Başarılı Olarak Gönderildi!